Monday, December 1, 2008

GENEROSITAT

Tinc una amiga que ho dóna tot, absolutament tot per tu. No li fa cap mandra de fer una llegida a alguna cosa que hagis escrit i necessiti claredat o més rigor. És capaç de fer tres transbordaments al metro per venir a veure't una estona. Et convida a sopar i et demana que no duguis res i ho fa sincerament. Sovint et truca amb un esclat d'energia i t'explica coses que li han fet molta gràcia o que li han semblat de molt alta qualitat com els seu amic poeta Ferran o gent que parla bé i lent. No es queixa mai. A vegades l'abnegació és fins i tot exagerada. Crec que és una criatura realment extraordinària de la qual tinc la sort de ser amic i espero poder dir-li-ho moltes vegades. És l'única persona que conec que quan li expliques el que et passa tracta de veritat de posar-se al teu lloc i no et respon amb automatismes ni frases recorrents. Només hi ha un cas en el que em queixo i és quan comparteix aquesta generositat amb qui no crec que en sigui mereixedor i és que ser roí és de les poques coses que ser fer amb tota la intensitat i cap vergonya.

1 comment:

  1. em sembla haver reconegut el subgecte q s'amaga rere la teva descripcio d'elevat comportament i principis. M'equivoco?
    Lloem-la tots.

    ReplyDelete