Sunday, November 16, 2008

HUMOR

Hi ha gent que té molt d'humor. Publico els posts de la meva admirada Núria i ofereixo algun link que m'han semblat moll agradables.

mics i amigues,
una d'aquestes coses no és veritat i no fa riure:

-sóc una erasmus
-visc en una casa okupa de pago (gràcies, Jueu)
-menjo vegetarià
-pel meu nòvio, sopar a fora vol dir anar a rossegar les vores de les pizzes que tiren als contàiners del barri.
-L'estufa i la dutxa funcionen amb llenya. Ja sóc una hacha amb la destral i la serra.

Aquí ara és setembre, com a Barcelona, em sembla; però vaig vestida amb tantes jaquetes com al gener de Barcelona.

El principal conflicte dins dels moviments socials del país es dóna entre els anti-deutsch i els anti-imperium, i em sembla molt estrany: els antideutsch denuncien la conspiració antisemita i antiamericana que es cou en el món alternatiu, i duen banderes jueves i dels EUA a les manis antinazis. A les manifestacions antifeixistes sovient es produeixen escabetxines entre els palestinòans que a nosaltres ens són tan familiars i els prosemites antialemanys, amb gran delectació de la policia.
Quan el meu alemany hagi millorat espero poder relatar una versió més acurada i qui sap si més propera a la realitat del que és aquesta.

Pel que fa al famós Estat alemany, funciona fins i tot dins del moviment okupa: no recicles menjar sinó que t'arriba els diumenges a casa. sempre tinc tofu, seitan i hortalisses biològiques a la cuina. Déu proveeix i qui sap d''on provenen. Pròximament també, un relat més detallat sobre la qüestió.

Coses que us interessen:
Efectivament, disposo d'una habitació per a invitats. Tothom que hagi rebut aquest correu el pot ensenyar a la porteria i li pujaran les maletes fins a l'habitació. De nou l'Estat alemany...

No comments:

Post a Comment